dijous, 25 de setembre del 2008

AVALUACIÓ D'AQUESTES PRIMERES PRÀCTIQUES.

Revisa si has fet tot el que està indicat en aquest bloc. Tens de temps fins el dilluns dia 29 per anar acabant activitats. A PARTIR D'AQUESTA DATA NO S'ACCEPTARÀ CAP LLIURAMENT MÉS.

Recorda tot allò que has d'haver fet.
- Àbums picassa de 3 continents diferents
- Àlbum amb fotografies dels companys que t'has descarregat des del picasa.
- Missatge professora convidant a veure àlbum
- Pràctica 1 i 2 (en àlbums picasa). Missatge a professora.
- Intervencions al blog: primeres impressions sobre aquesta optativa i redactat sobre el web 2.0.
- Personalització pantalla entrada amb "igoogle".
- VOLUNTÀRIA: rally fotogràfic.

ENVIA UN COMENTARI A AQUEST ESPAI AMB EL TEU NOM INDICANT QUE ESTÀ TOT FET I ASSENYALANT TAMBÉ SI HAS FET LA PRÀCTICA VOLUNTÀRIA O NO.

Si vols, deixa també un comentari sobre què et sembla en general el que estàs fent. Consideres que les pràctiques són fàcils, difícils...? Et queda prou clar què has de fer cada sessió o després, a casa? Ja has aconseguit treballar amb fluïdesa amb el picasa? Deixa els comentaris que consideris oportuns. Segurament amb les teves aportacions podem fer que aquestes classes funcionin cada vegada millor.

Abans del dilluns 6 d'octubre rebràs un missatge amb la teva primera nota de pràctiques.
Bona feina!

15 comentaris:

marina ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ariana ha dit...

Ariana;
No e fet l'activitat voluntaria i les imatges estan guardades en una carpeta de l'institut.

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
media ha dit...

tinc totes les fotos retocades i les feines fetes el unic que no tinc es q ho de la web 2.0 no la he fet per absencia de estar a clase

Guillem ha dit...

tinc fetes les carpetes al picasa, les fotos amb el GIMP i l'escrit sobre Second Life.

marina ha dit...

ya tinc als continents fets i publicats, e fet l'album d las fotus retocadas q m'has dit i de moment no e fet la activitat voluntaria.
Marina

Unknown ha dit...

He fet el rally fotografic, les activitats 1 i 2, els albums picasa dels continents,l'album de les fotos retocades, la personalitzacio de la meva pantalla del igoogle, ho he fet tot menys l'album amb fotos dels meus companys perque no m'he pogut descarregar les fotos.

Unknown ha dit...

ja he fet l'album de les fotos de retoc fotografic, mirao una altre vegada.

guillem&miguel ha dit...

tinc les carpetes de europa i america, ho del GIMP i lo del second life. T'he enviat un missatge amb les meves carpetes i no m'he l'has respost.

miguel

Ariana ha dit...

Ja e fet l'album de les fotos retocades i tambe els albums dels continents no e pogut fer l'album delscompanys perque no pobdria obrir els missatges i l'activitat voluntaria ja te la enviare

Ariana ha dit...

marina
ja t'anviare l'activitat vuluntaria aquesta tarda.
marina

ALBA ha dit...

Lourdes,som l'Alba i la Carla t'hem enviat totes les pràctiques que hem fet a classe juntes. El rally fotogràfic t'hem l'hem enviat per separat. No ens ho has puntuat, volem recordar-te que quan puguis ho miris i ho puntuis, Gràcies.

Un petó.

ALBA ha dit...

CARLA:
el meu rally fotogàfic de la opativa 1, t'el envio avui en arrivar a casa.
cuidat!

ALBA ha dit...

ja em rebut el email amb la nota!
GRÀCIES

Unknown ha dit...

tenim les carpetes al picasa, amb les fotos reotcades al GIMP, tot i que amb el problema que em tingut amb internet i les correus que no ens han arribat, i tot aixo, no em pogut fer la carpeta amb les fotografies dels companys. Suposem que no ens has enviat el correu amb la nota per aquest motiu. Tot i que tenim totes les fotos retocades amb el gimp a la nostra carpeta de la "T".
ja t'he enviat el correu amb el lik, per que pugis veure els nous albums.


aida moya i claudia urbina.