dimarts, 12 de maig del 2009

ESTRUCTURA I CONTINGUT DEL WEB

Hola a tothom!
Durant aquests dies fareu les classes amb l'Enric. Us explico una mica què hauríeu de fer:
  1. Alguns no m'heu lliurat encara part de disseny que tenieu com a feina per fer durant les 3 SESSIONS de la setmana passada. Era temps MÉS QUE SUFICIENT per fer-ho. Penseu que avui (dimecres) és l'últim dia per lliurar-m'ho. Alguns us heu posat en contacte amb mi per explicar-me incidències. Us recordo que es tractava d'un document fet amb word o writer i passat a pdf o una presentació en power point o impress i passat també a pdf (si no ho sabeu passar, m'ho envieu com ho tingueu). Si ho presenteu dijous o divendres la nota serà de 0 a 5. Més tard de divendres no ho puntuaré. M'ho envieu a la meva adreça electrònica o, si voleu, ho publiqueu directament al bloc (com sempre, amb el codi embed que us donarà la pàgina web SCRIBD). INSISTEIXO EN QUÈ AIXÒ NO ÉS UNA FEINA PER AQUESTS TRES DIES. ÉS UNA FEINA QUE HAURIA D'ESTAR FETA DE SOBRES donat que vau tenir tres hores de classe.
  2. Per fer durant aquesta setmana i lliurar-m'ho abans de DIUMENGE us proposo el següent:
  • Crear una altra presentació o document (igual que l'anterior) però explicant el contingut i l'estructura que tindrà el vostre web. (mireu el que vaig explicar quan havíeu de fer el "site") activitat per realitzar dimecres 13
  • Mireu-vos aquests 3 vídeos que he penjat. Aneu a la pàgina "edu3.cat" i copieu el codi embed per tal d'inserir-los al vostre bloc. Expliqueu de què van (a la mateixa pàgina hi ha un text que explica el contingut del vídeo QUE PODEU RESUMIR) Feu també un comentari personal d'unes 5 línies per cada un (aquest comentari NO POT SER COPIAT DEL QUE HI HA ESCRIT A LA PÀGINA DE L'EDU3.CAT). Activitat per realitzar dijous 14
  • Llegiu el manual de l'NVU que teniu penjat al bloc. Dimecres començarem directament a treballar amb aquest programa, per això m'interessa que us ho hagueu llegit per aquest dia. Divendres 15 podeu acabar feines anteriors o llegir aquest manual
Crec que és feina raonable pels tres dies que no hi seré. LA FEINA QUE NO ES LLIURI DIUMENGE TINDRÀ UN "0".

Ens veiem